نامه های زهرا

می نویسم؛ شاید یه روز اومدی و خوندی...

نامه های زهرا

می نویسم؛ شاید یه روز اومدی و خوندی...



پایان نامه   خر   است!


پی نوشت: آقا سید... یادته اون شب درباره خوندن مقاله های لاتین بهت گفتم، گفتی خودتو غرق نکن؟ من الان دقیقا احساس میکنم که دارم غرق میشم! انگار یه کتاب جلومه که هر صفحه شو ورق میزنم، یه کتاب دیگه زیرشه!!! مقاله های فارسی که چیز خاصی نیستن... فقط میشه تو پیشینه بهشون در حد سه چهار خط اشاره کرد؛ می مونه مقاله های لاتین (که خوندنشونم خیلی وقت میگیره) که وقتی میخونمشون همش حس میکنم علاوه بر خودشون، رفرنساشون هم به دردم میخوره. هی با خودم میگم باید عنوانشو یادداشت کنم برم پیداش کنم مفصلشو بخونم! بعد که نگاه میکنم میبینم خیییییلی میشن! همشونم که لاتینن، خوندنشون زمان میبره! حساب میکنم میبینم اینجوری پیش بره تا زمستون من هنوز دارم پیشینه موضوع رو مطالعه میکنم!

از طرفی هم چون هنوز دست به کار نوشتن نشدم، نمیدونم که الان حجم مطالبم کافی شده یا نه؟ و دلمم طاقت نمیاره! دلم میخاد حداقل ده پونزده تا مدل داشته باشم... نه اینکه با چهارتا مدل یه کار آبدهنی سر هم کنم! واسه هر کدوم این مدلا هم یه مقاله باس خوند! نمیدونم چیکار کنم؟؟؟

البته تو همون مقاله مرور ادبیات که بهت گفتم خیلی خوبه، مدلا رو با منبع تک تک شون گفته، با خودم گفتم به مقاله ها سر بزنم، شاید لازم نباشه همه مقاله رو بخونم... فقط با دیدن مدل مفهومی ش و یه مقدار توضیحاتش شاخصاش دستم بیاد و تموم شه... ( البته اگه مدل مفهومی داشته باشه! ) باز امشب یکمی امیدوار شدم... ولی در کل این نگرانی افتاده به جونم که فصل 2 من حالا حالاها تموم نمیشه!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 22:55

فصل یک و دو و سه شما کم ارزشترین فصولن
زودتر برو سر اصل مطلب

میدونم... ولی مدل ها و شاخص هام از همین فصل دو باید دربیاد دیگه!
تو بقیه پایان نامه ها فصل دو فقط معرفی و حرف اضافه ست واقعا... ولی من همه مدل و شاخص هامو باید تو فصل دو به دست بیارم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.