نامه های زهرا

می نویسم؛ شاید یه روز اومدی و خوندی...

نامه های زهرا

می نویسم؛ شاید یه روز اومدی و خوندی...


واقعا پایان نامه کار سختیه... استادا هم که الحمدلله هیچ کمکی بلد نیستن بکنن؛ فقط اُرد میدن که یه جوری بنویس از توش ISI دربیاریم!!! من سه ماهه لنگ یه فصل دو موندم، اگه یکی پیدا میشد یه تومن پول بهم میداد میرفتم پایان نامه میخریدم خودمو خلاص میکردم، بعد اینا فکر دانشیار شدن خودشونن!

حالا همش به تابستون سال ۹۲ فکر میکنم و دلم واسه شما میسوزه... میگم چجوری بنده خدا تو اون شرایط پایان نامه درست میکرد؟؟؟ واقعا روحیه آهنین میخوادا...!

الهی من قربون دل شما بشم که فتحش کردم آقا سید من... البته که اون فتح بزرگترین پیروزی و مهمترین کار زندگی من بود، ولی شما انقد صاف و صادق و عاشق و مثل یه بچه مهربون و یکرنگ و باصفا بودین که دلتون با کوچکترین محبتی به دست میومد مهربونم! از بس که قدرشناس و بامحبت بودین... اصلا محبت چیه؟ شما حتی بی مهری و بی محبتی هم که میدیدین بازم عشق و محبتتون بیشتر میشد عوض اینکه کم بشه! من که برای به دست آوردن دل شما سختی ای نکشیدم... فقط سختی دادم... به دل نازنین شما...

راستی درباره کارم بهتون نگفتم... چند وقت پیش خواهرم بهم پیشنهاد داد که اتوکد یاد بگیرم، خودشم نشست یادم داد، گفت واسه شرکتشون تو خونه نقشه سایتاشونو بکشم و دستمزد بگیرم. ولی تا الان که هنوز ننشستم انجام بدم. حدود سه هفته پیشم باهام تماس گرفتن رفتم ایرافا مصاحبه و فرم پر کردم، اونا هم هنوز خبرم نکردن. دیروزم یکی از دوستای خواهرم که شرکت حمل و نقل بین المللی دارن با شوهرش، گفته چندنفر نیرو میخوایم، حسابدار و یه نفر که با سندهای حمل و نقل آشنا باشه و سندها رو وارد اکسل کنه و اینجورکارا... اونو هم گفته اگه خواستی بیا مصاحبه، ولی هنوز نرفتم. ینی در واقع نمیدونم که خوبه یا نه؟ شما هم نیستین که بهم مشاوره بدین...

کلا نمیدونم کار کردن الان به دردم میخوره یا نه؟ ولی یه فکرمم این مساله س فعلا... شیطونه میگه برم سر کار، بعد با همون اولین حقوقم یه پایان نامه بخرم و خلاص! ولی خب با خودم فکر میکنم حلال نیست اینجوری... کلاهبرداریه! ولی خیلی دلم میخواد که لااقل فصل دو رو بدم برام انجام بدن شرش کنده بشه... خدا عاقبت همه مونو بخیر کنه...

راستی آقا سید... منظورتون کدوم قسمت بود که گفتین قشنگ از عشق گفتم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 16:35

فصل یک و دو و سه جاهایی هس که کلا کپی پیسته
اصلا کسی نگاهشم نمیکنه
زودی ازش بگذر
خیلی ساده هس
الان یه اتد بزن بعدا پرورشش بده
کار هم عالیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.