نامه های زهرا

می نویسم؛ شاید یه روز اومدی و خوندی...

نامه های زهرا

می نویسم؛ شاید یه روز اومدی و خوندی...

بهار بی تو...



خدا کند که بیایی، بهار گل بدهد

       کویر تشنه به لب های خار، گل بدهد

                تو شاهزاده شوی، پشت ترک اسب سفید

                        و شاهزاده به دست سوار، گل بدهد

                                 به نازخند قشنگت، نهال خشک امید

                                           میان شیون طوفان، هزار گل بدهد...                 سعید تقی نیا


نظرات 2 + ارسال نظر
سید چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 10:53

چقد خوبه اینجا هست
چقد خوبه که آدم وقتی دلش تنگ میشه میاد هنر نمایی عشقش رو ببینه...
مهندس اینا رفتن ختم
منم خونه تنهام
شاید امروز با بچه های قدیم حلقه ی آقا کمیل دور هم جمع بشیم البته شاید...
ممنونم که این رو ایجاد کردی
ممنونم ازت

سید چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 08:54

سلام مهتاب من
عشق خوبم
خانم...
شما که انقد خوش سلیقه ای چرا من رو انتخاب کردی؟ خدایی از دستت در رفت ها...
به قول دکتر اغنا و اغفال شدی، والا...
عزیز دلم، خدا میدونه چقد کیف میکنم از احوالت مینویسی، اونجا که نوشته بودی جل جل بارون اصلا کیف کردم از نوشتت.
من عشق می کنم، دلم برا لبخندات یه ریزه شده.
کار خوبی کردی آدرس وبلاگ رو عوض کردی خیلی کار خوبی کردی.
من هنوز تو کف این وبلاگ موندم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.