نامه های زهرا

می نویسم؛ شاید یه روز اومدی و خوندی...

نامه های زهرا

می نویسم؛ شاید یه روز اومدی و خوندی...

مهمونی ام!

سلام عشق خوبم

ما خونه خالم هستیم، ظهرم که نظر قبلی شما رو چک کردم خونه اون یکی خالم بودیم... دلم که طاقت نمیاره! روزی چننننند بار هرجا که باشم هی نظرات شما رو چک میکنم و میخونم. لپ تابم ندارم ولی یه وقتایی مث دیروز و الان دیگه انقد ذوق زده میشم که گوشی دخترخالمو قرض گرفتم این پست رو واسه شما بنویسم...

الهی قربون دلت برم عزیزکم. من فقط و فقط به عشق شما مینویسم گلم! خیلی خوشحالم که شما اونجا نت دم دستته انقد زود به زود سر میزنی و زحمت میکشی نظر میذاری... منم کیفور میشم میام سر میزنم میبینم نظر جدید هس!D: عالیه! دسای خوشگل شما درد نکنه...

آدرس وبلاگ رو هم محض احتیاط عوض کردم... وبلاگم رو با گوشی یه نفر باز کرده بودم بعد ازش خارج نشده بودم اکانتم باز مونده مونده بود. وقتی متوجه شدم علاوه بر اینکه از اکانتم خارج شدم آدرس رو هم عوض کردم محض احتیاط! حس کردم یکی داره به اینجا سرک میکشه...

دوستت دارم نور چشمم... تا شب به خدا میسپرمت!

نظرات 1 + ارسال نظر
سید چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 00:36

بزگوار
ما دلمون آب شد...
کی مینویسی مطالب جدید رو
مشتاقم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.